2013. május 28., kedd

3.rész

..Hanem Danielle Peazer állt ott az ajtóm előtt .Azt hittem , ott helyben összeesek .
-D-D-D-Danielle ???-kérdeztem dadogva kissé remegő hangon
-Igen! -mondta egy mosollyal az arcán
-H-hogy - hogy ?? Senki nem csípett meg ?
-Eleredt az eső és a barátom nem tudott értem jönni..próbálnak én meg éppen táncoltam és elkezdtem gyalogolni és szépen leszakadt az ég..gondoltam bekopogok , hogy pár percig amíg megszáradok bejöhetnék - e vagy legalább az eresz alá beállni .
-Nyugodtan gyere be !
-Jesus! Biztos nem baj ?
-Biztos!!
Elvettem tőle a kabátot és a fogasra raktam . Szóltam Carolnak , hogy ide jött Danielle Peazer és könyörögtem , hogy had maradjon egy kicsit . Igazat megvallva sokat beszéltem már róla Carolnak ..szerintem már néha elege van belőle ,folyton 1D-ről vagy a barátnőikről beszélek . Hát végül is nem ellenezte szóval maradhatott sőt inkább rá is vágta rögtön "igeeeen!"
De azért ő sem hitt először a szemének . Ki jött megnézni , Dani egy kicsit zavarban volt ..ki jöttek anyuval .
Utána jeleztem egyet a szememmel maminak ,hogy most már én is had beszélgessek vele egy kicsit négy szem közt . Nem mintha olyan fontos lenne de azért ..egy kicsit nem árt ha ketten beszélgetünk.
 -Amíg el nem áll az eső nyugodtan maradhatsz !
-Köszönöm majd felhívom a barátomat , hogy jöjjön értem vagy hívok egy taxit ..nem akarok zavarni tényleg .
-Nem zavarsz . Csak egy kicsit meglepődtem , hogy a mi ajtónk előtt álltál . - ilyenkor Dani elnevette magát
-Sokan meglepődnek azon is hogyha sétálok a Parkban . -vigyorodott el ismét
-Nem csodálom ..de az jó ,hogy ennyire szeretnek és példaképnek tartanak nem ?
-Hát végül is nem rossz , szeretem őket és aranyosak . De még aranyosabb , hogy ilyen kedvesek velem ..még is valakitől megkapom a magamét , már mint valakik nem nagyon szeretnek engem . Megértem őket de ha rosszat mondanak rólam az lepereg .
-Nem is szabad hogy hallgass rájuk ..
Elkezd csörögni Dani telefonja . Épp akkor pillantottam oda és Liam hívta . Fel is vette én addig arrébb vonultam , és kivettem a farzsebemből a telefont majd amilyen gyorsan megkerestem Lau nevét és hívtam is .
-Hallo ??
-Lau nem hiszed el itt van nálunk Danielle !! Nem tudnál egy kicsit eljönni mondjuk most rögtön??
-Danielle ?? Már mint Danielle Peazer?
-IGEN
-Nemááár
-De igen siess ahogy csak tudsz ..
-Oké indulok !!
Dani felé vettem az irányt .
-Na mi a helyzet ? -kérdeztem Dani-től
-Nagyon semmi , még olyan fél óra és eljön értem Liam .
-Liam idejön????????????? - kerekedett ki a szemem
-Igen. Ugye nem baj ? Még felhívhatom !- mondta Dani
-Dehogy baj csak a kedvenc bandám a One Direction és sosem láttam még őket.
És csengettek . Mondtam magamba "oh Lauren sokkos leszel ha ezt megtudod. "
Szaladtam is az ajtóhoz . Kinyitottam barátnőm állt ott . Betessékeltem ahogy vetette le a kabátját elmondtam , hogy mi a téma és ,hogy majd jön ide Liam . Ő egy percre lefagyott. Sietett Danielle-hez és egyből elkezdtek beszélgetni . Én lekaptam őket a telefonommal ahogy éppen beszélgettek .
Mind a ketten "HÉÉÉÉÉÉJJ" Én meg "hupsz" . Elkezdtünk nevetni .
Kínáltam Dani-t üdítővel és azt is lefényképezték .
-Inkább álljunk össze egy közös képre ? Hmm?? -kérdezte Dani
-Rendben !!-vágtuk rá rögtön barátnőmmel
Elkezdtünk pózolgatni ,mosolyogni és egyéb fejeket vágni . Rengeteg kép lett. Danielle meg is adta nekünk a számát , hogy majd találkozhatnánk mert annyira megkedvelt minket és akar velünk találkozni .
*Kopogtattak az ajtón.*
Ismét mentem és kinyitottam . És ott állt Liam . A pulzusom az szerintem pár másodpercre megállt ......
Nagy nehezen megszólaltam és behívtam . Ő elfogadta és bejött. Köszöntek egymásnak mármint Dani és Liam. Egy puszival . Olyan édesek . Megköszönték , hogy behívtuk Danielle-t. -Igazából nek mell megköszönni.-mondtam nekik
-Dehogynem ! Mivel háláljuk meg ?-kérdezte Liam
-Hát egy képerejére még maradtok ? -tettem fel ezt a kérdést
-Persze !!
Megcsináltuk a képeket és elköszöntük tőlük .
Egymás felé fordultunk Laurennel és amilyen hangosan csak tudtunk sikítottunk ...Carol csak szaladt le a lépcsőn ,hogy mi a baj ..?
Ki faggatott minket , mi volt? miről beszélgettünk?? Mi pedig egytől egyig elmeséltük a szitut . A képeket is megmutattuk . Hát ez a nap volt életem legjobb napja .
A kisebb beszámoló után Lau is haza ment . Szokásunk szerint egy öleléssel és a saját magunk által kifejlesztett kézfogással köszöntünk el egymástól. Ez a kézfogás kiskorunk óta rajtunk maradt .
Még meséltem Carolnak majd megvacsoráztam és letusoltam . Nagyon fáradt voltam . Bebújtam az ágyba de még gyorsan felnéztem twitterre . Lauren és Danielle posztolt képet amiben megjelöltek . Retweeteltem majd kedveltem . Én is raktam fel két képet amin mi vagyunk Dani-vel ,meg amin Liam is rajta van . Ők is megcsinálták ugyan ezt ..retweet/fav .. És utána láttam ,hogy Dani és Liam visszakövetett . Liam is kedvelte a posztomat ..a képet is kirakta az ő twitterére . Majd összehajtottam a gépemet majd szép lassan lecsukódtak a szemeim.



8 megjegyzés:

  1. ez valami fenomenálisan fantasztikus alkotás *-* ha megkérdeznék hogy kik a kedvenc íróim te biztos hogy benne lennél :) <333 én fele olyan jót sem írok mint a tiéd...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fenomenálisan fantasztikus alkotás . huhh waoww ilyet se írtak nekem :) <3 én is benne lennék wuu <333 a tied is nagyon jó !!!

      Törlés
  2. juuuuuuj de jujjoooos Viriiiiiii sieees a kövivel awww bárcsak valóra válna <33333 *--------------* Pyzer 4eva <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sietek Virooo <3 és igen milyen jó lenne már :') <3 xx

      Törlés
  3. Jeszusom imádom!! Eskü nekem is felszökött a vérnyomásom mintha ide jott volna Liam...XD nagyon jó!! Következőt!!:))<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <333 Barbi xx amikor írtam én is belegondoltam ,hogy én megszólalni se tudtam volna :)) <3 sietek vele :D

      Törlés
  4. juuj nagyon jó lett *-* siess a kövivel :)<3

    VálaszTörlés