2013. május 18., szombat

2.rész

Haza is gurultunk ,hogy megnézzük mi is ez a pletyka .Nyomtunk egy "sziát" Carolnak majd száguldottunk fel a lépcsőn. Berontottunk az ajtón a szobámba és kapcsoltam is fel a laptopomat . Rá kerestünk de nem találtunk semmit . Ilyenkor egy kicsit elkeseredtem meg gondolom barátnőm  is mert hát azt hittük ,hogy végre találkozunk velük de mégsem . De egyszer majd úgy is találkozunk velük addig éljünk!
Meg kérdeztem Laurent hogy itt alszik-e nálunk ,ő rögtön rá is bólintott.
Amíg barátnőm hazament szólni a szüleinek és hozott ruhát meg pizsamát ..többi dolgait addig és is lementem szólni Carolnak . Éppen TV-t nézett, lehuppantam mellé a kanapéra. Elkezdtem neki beszélni , hogy ne támadjam le olyan nagyon .
-Mit nézel?
-Nem tudom , valami nagyon ismert film..ezek szerint nálam nem .
-Most úgy nekem se rémlik ..hééj mi lenne ha holnap elmosogatnék?
-Na jó mond ki rögtön hogy mit akarsz..-támadott le
-Hát igazából Lau itt aludhatna??
-Persze ,hogy itt aludhat !!
-Nagyon nagyon  nagyon szeretlek mamiiiiii - csókolgattam össze az arcát és felszaladtam a szobámba
Ilyet még sosem csináltam de elkezdtem rendet rakni mert már engem is idegesített a rendetlenség. Meg ágyaztam vittem fel kaját chipset csokit meg minden ilyen """"egészséges""""" kaját .
Csengettek , lementem és ajtót nyitottam .
Természetesen Lauren volt az . Feltessékeltem a szobámba és leültünk az ágyra .
Gondolkozni kezdtünk , hogy keresni  kéne már valami munkát mert nyár is van és lenne időnk ..meg a kedvenc éttermünk a Nando's-ba akarunk elmenni hátha felvesznek minket.
Az álmom egyik része már valóra válna.
Már csak a fiúkkal akarunk találkozni vagy legalább látni őket.Amikor látunk valami koncert felvételt akkor mindig felbuzdulunk , hogy milyen jó lenne ha.... de amit mindig szoktam mondani "ami késik nem múlik" 
Lassan átöltözünk és lefeküdtünk aludni.
Reggel mind a ketten korán felkeltünk mert a tegnapi beszélgetésnél tisztára felbátorodtunk, hogy mi a Nando's-ba akarunk dolgozni . Felöltöztünk rendbe raktuk magunkat és lementünk reggelizni. Már az asztalon várt minket az étel. Megköszöntük Carolnak aki éppen hajtogatta össze a ruhákat. Lassan elfogyasztottuk a reggelit és mondtam mom-nak ,hogy  elmegyünk keresni valami munkát. Hát ő kicsit furcsállotta . Mert nem nézné ki belőlem  azt ,hogy én dolgoznék vagy ilyen szorgalmas lennék ..már kiismert.
Most kocsival mentünk , Lau-nak már megvolt a jogsija ezért ő vezetett .
Amikor megérkeztük az étteremhez akkor egy kicsit izgultam de nem értettem miért semmi olyan dolgot nem fogunk csinálni amiért izgulni kéne max az ,hogy felvegyenek minket..
Bementünk és kértünk jelentkezési lapot és kitöltöttük . Azt mondták majd felhívnak minket . Mi csak bólintottunk és elmentünk. Megálltunk még a fagyizóba és fagyiztunk .Sose ettem még három gombóc fagylaltot ezét most kipróbáltam ...mondjuk úgy , hogy nem kellett volna mert a harmadik gombócot leejtettem ... az én szerencsémre.Utána egyenesen haza fele vettük az irányt.
Kicsit elkezdett szitálni az eső. Pont ilyenkor értünk haza. Ledobtuk a cuccainkat és vártuk , hogy mikor hívnak . Gondoltuk nem rögtön hívnak de akkor is tisztára izgulok.
Megcsörrent barátnőm  telefonja ...Ő kapkodott érte és egyből fel is vette "Hallooo?!!"
-Szia Lau ..itt Ash beszél .!
-Ohh Ash ne viccelődj már azt hittem az étteremből hívnak ...
-Bocsi de ezt nem hagyhattam ki.
-Amúgy miért nem rakjuk le ??- tette fel a kérdést Lauren
-Ja ..akkor rakjuk le.
Majd szépen lassan sötétedett be . Barátnőm éppen indulni kezdett volna de nagyon esett az eső . Mondtam neki , hogy várja meg amíg eláll de ő ellenezte . Így elköszöntünk egymástól . Szaladtam volna fel és amikor a képcső tetejére értem volna addigra csöngetett valaki . Újból lesétáltam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót . És elkezdtem mondani .
-Mit hagytál itt La.....-és nem Laurennel álltam szembe hanem ....

11 megjegyzés: